-->

E-Buku Cara Merawat Jerawat

on Thursday, June 7, 2012

E-Buku Cara Merawat Jerawat.

Siapa Saya Untuk Cakap Pasal Jerawat Ni? Hebat Sangat Ke?

Rasanya, sebelum kita pergi lebih jauh, ada baiknya saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu. Lebih molek gitu, betul tak?

Nama saya Dr Hasseenah Hassan, telah berkhidmat sebagai doktor bertauliah selama 20 tahun.

Ringkasan berkenaan dengan latarbelakang pendidikan dan pengalaman saya dalam bidang perubatan adalah:


  • Mendapat Sarjana Kedoktoran (M.D) daripada Universiti Sains Malaysia.
  • Memegang Certificate Course in Dermatology (AFPM) dan Diplomate American Academy of Restorative and Aesthetic Medicine (AARAM).
  • Semenjak 5 tahun kebelakangan ini (2011), saya banyak memberi fokus kepada masalah pesakit jerawat dan telah merawat lebih 1200 orang pesakit yang mempunyai isu jerawat sahaja.
  • Saya turut telah berjaya mengeluarkan produk rawatan jerawat sendiri di bawah jenama “Dr. Hasseenah”.

Cara rawatan yang saya paparkan telah diolah setelah saya membaca buku-buku berkenaan jerawat, berbincang dengan pakar kulit dan yang paling penting berjumpa dan merawat pesakit-pesakit yang menghidap jerawat secara langsung.

Senang sahaja, sebagai kesimpulan, saya memang benar-benar layak dan ingin MEMBANTU anda menyelesaikan masalah jerawat anda .Itulah tugas saya.

Memang tiada lain, saya di sini akan membantu anda menghilangkan jerawat dan mengembalikan keyakinan diri anda dengan memiliki wajah yang lebih menawan dan licin.

Tapi saya sedar, mungkin anda tidak tinggal berhampiran sekitar Shah Alam, Selangor. Kalau anda duduk dekat, memang anda boleh bila-bila sahaja bertemu saya, tiada masalah.

Cara yang terbaik untuk merawat jerawat ialah untuk bertemu saya di klinik agar anda mendapat perhatian dan jawapan yang paling tepat kerana setiap orang adalah unik dan memerlukan perhatian yang berbeza.

Kini anda tak perlu berasa gundah-gulana lagi.

Oleh kerana keterbatasan jarak dan masa anda, demi anda saya telah menghasilkan sebuah ebook iaitu buku dalam bentuk file softcopy PDF.

Kini segala pemasalahan jerawat mampu diselesaikan dengan panduan langkah-demi-langkah yang saya hasilkan sendiri ini.

Memperkenalkan E-buku “Rahsia Jerawat Terbongkar - Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari

Buku ini adalah dalam bentuk file softcopy PDF hasil tulisan saya sendiri.

Dalam e-buku ini saya telah kumpulkan segala ilmu dan pengalaman saya dalam bidang merawat jerawat selama 5 tahun.

Saya telah ringkaskannya dan mudahkannya untuk tujuan pemahaman anda.

Ingat, e-buku ini bukan sebarangan ebook. Ia telah ditulis sendiri boleh saya yang merupakan doktor sebenar dan pakar dalam jerawat. Bukan hanya ‘copy paste' maklumat yang di-search daripada Google!

Yang ikhlas;
Dr Hasseenah
“Doktor Pakar Jerawat Anda”
Admin DrHasseenah
Telefon: 03-55411392

ps: Anda dah miliki belum  E-buku Rahsia Jerawat Terbongkar ? Kalau belum dan berminat boleh melayari website untuk maklumat lanjut >> E-buku Rahsia Jerawat Terbongkar <<
Ranking: 5

{ 6 comments ... read them below or add one }

Anonymous said...

saya dah dapatkan e-buku ini..memang menarik..tak sabar nak follow nasihat dr haseenah. harap jerawat hilang dan muka sy ok pasni. thanks sgt2 pd blog ni sbb share buku rahsia jerawat..

noli =)


June 17, 2012 at 1:00 PM
Anonymous said...

tq sgt2!!!


November 29, 2012 at 12:47 PM
Anonymous said...

mood so happy :)
aku rekemen pada sesiapa yang nak mencuba.. silalah beli, jangan berkira tau. coz hasilnya awesome giler!! aku dah beli n follow her advice... alhamdulillah dah stop naik jrwt kat muke aku..tak sabar pasni aku usaha hilang parut jrwt plk..yahooooo!


May 10, 2013 at 8:49 PM
Anonymous said...

lupa nak mention dlm komen sblm ni..thanks a lot ya admin blog even aku xtau ko ni sape...


May 10, 2013 at 8:50 PM
Anonymous said...

Doktor terima kasih banyak2 kuarkan buku ni.. sy nak ke klinik doktor tapi jauh dari kmpg sy... hrp doktor dpt tlg sy.. sy segan dan rasa rendah diri sgt dgn keadaan diri saya yg berjerawat...nak padang muka orang lain pun malu..saya harap dgn bantuan dokror boleh kembalikan muka saya yang cantik tanpa jerawat.


May 12, 2013 at 10:31 AM
Anonymous said...

ak nk bli jgk....


May 12, 2013 at 12:05 PM

Post a Comment

 
© Oh Jerawat All Rights Reserved