-->

Siapa Dr Hasseenah Hassan?

on Friday, June 1, 2012

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia... Pasti ramai yang tertanya2 siapa Siapa Dr Hasseenah Hassan? Adakah beliau pakar sehingga menerbitkan ebook "Bagaimana Merawat Jerawat dalam 60 Hari".


Dr Hasseenah Hassan merupakan seorang lulusan Ijazah Perubatan MD (1991) dari Universiti Sains Malaysia. Beliau telah berkhidmat sebagai seorang pengamal perubatan bertauliah selama lebih kurang 20 tahun dan melangkah setapak ke hadapan dengan membuka kliniknya sendiri pada tahun 1997.

Beliau amat berminat untuk mengkaji dan menambah ilmu pengetahuannya di dalam bidang rawatan jerawat dan jeragat. Menyedari adanya permintaan dari pesakit-pesakit beliau mengenai masalah jerawat dan jeragat, beliau telah menubuhkan Klinik Jerawat dan Jeragat beliau sendiri yang memfokuskan mengenai rawatan dan pencegahan jerawat serta jeragat pada tahun 2006. Sepanjang penubuhan klinik ini, beliau telah berjaya membantu seramai 800 pesakit untuk mengatasi masalah jerawat dan jeragat mereka.

Untuk memantapkan lagi kepakaran beliau dalam bidang rawatan jerawat, Dr Hasseenah telah mengikuti beberapa kursus-kursus yang berkaitan seperti:


  • Certificate Course in Dermatology for Family Phycisian yang dianjurkan oleh Academy of Family Phycisian.
  • Diplomate in American Academy of Restorative & Aesthetic Medicine ( AARAM ) .
  • Beliau juga mendapat tunjuk ajar dari Dr Ranjit Singh (bekas pensyarahnya dan Pakar Kulit yang beroperasi di Subang Jaya) dan Dr Ko Chung Beng ( Pakar Kulit yang beroperasi di Klang).


Dr Hasseenah juga melakukan kajian-kajian beliau sendiri mengenai masalah jerawat serta jeragat dan kini telah pun mengeluarkan produk penjagaan/pencegahan/rawatan jerawat dan jeragat beliau sendiri. Beliau juga telah menulis sebuah e-book mengenai rawatan serta pencegahan jerawat . Ebook ‘Rahsia Jerawat Terbongkar’ boleh didapati di klinik online drhasseenah pada link SINI.

Dr Hasseenah tidak lagi mengamalkan klinik kesihatan awam tetapi lebih menumpukan kepada bidang jerawat dan jeragat.

Jangan risau walaupun anda hanya belajar dari eBook,  Dr Hasseenah  masih memberikan support sepenuhnya melalui komunikasi di Internet. Jika ada yang tak faham, terus sahaja tanya beliau. Peluang sebegini seharusnya tidak dilepaskan oleh mereka yang ingin mengikut jejak langkah beliau. Anda tak perlu lagi ragu-ragu samaada tindakan anda betul atau sebaliknya kerana anda dibimbing oleh pakar jerawat yang berpengalaman luas.


Ranking: 5

{ 4 comments ... read them below or add one }

Anonymous said...

kiranya rahsia jerawat tu dibuat oleh dr haseenah ni ye? kalau camtu saya nak cuba beli juga. nak pergi ke klinik jauh. tengok harganya berbaloi untuk saya beli. terima kasih kpd admin blog ini.


June 24, 2012 at 12:28 PM
Anonymous said...

hahaahaah....skema dowh aku tgk muke doktor ni...


May 12, 2013 at 12:09 PM
Alin Marlini said...

baru jek tgk review psl doktor ni..mujarabkah?


July 18, 2013 at 2:19 PM
admin said...

@alin marlini...insyaAllah mujarab kalau follow segala panduan dan tips dari dr haseenah

admin ohjerawat!


September 10, 2013 at 1:08 AM

Post a Comment

 
© Oh Jerawat All Rights Reserved