-->

Di Manakah Klinik Dr. Haseenah??

on Tuesday, September 10, 2013

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia... Tak sangka artikel yang saya kongsikan di dalam blog ohjerawat! ini mendapat feedback yang positif dari pembaca. Alhamdulillah dan tahniah pada yang telah berjaya. Yang penting kita jangan mudah putus asa dan cuba mencari ikhtiar kerana setiap satu penyakit pasti ada penawarnya. InsyaAllah.

Saya ada menerima pertanyaan dari pembaca yang bertanyakan, "Di manakah Klinik Dr. Haseenah??", " Akak kat mana ye klinik dr.haseenah? Kalau dekat saya nak jumpa direct terus dengan doktor.

Jawapannya, Klinik Dr.Haseenah terdapat di Shah Alam. Sebaiknya buat panggilan terlebih dahulu untuk appointment waktu berjumpa dengan Dr. Haseenah kerana sedia maklum memang banyak appointment setiap hari dengan pesakit yang mempunyai masalah kulit dari seluruh Malaysia.



Alamat: D/A Poliklinik Zulkifli, No.42, Jalan Pinang C, 18/C, Seksyen 18, 40000 Shah Alam, Malaysia.
Telefon: 03-55411392
Waktu Operasi:-
Isnin - Jumaat: 8AM – 2PM
Sabtu: 8AM – 1PM



Pada yang ingin mengenali Dr. Haseenah lebih mendalam boleh lihat biodata Dr. Haseenah di artikel >> Siapa Dr. Haseenah? Beliau telah menerbitkan ebook "Bagaimana Merawat Jerawat dalam 60 Hari" yang telah mendapat sambutan hangat dan feedback yang positif dari pelanggan yang mendapatkan ebook tersebut.

Jika sekiranya anda sukar untuk berjumpa Dr. Haseenah jangan bersedih ye. Anda masih boleh dapatkan tips dan panduan untuk merawat masalah jerawat anda dengan melawat ke laman web Dr. Haseenah>> Rahsia Jerawat Dibongkar Oleh Dr. Haseenah.
Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Oh Jerawat All Rights Reserved